(Android) The Frostrune uithoudingsvermogen vergroten hack
Feb 7, 2022 22:14:15 GMT
Post by beugreennedisna on Feb 7, 2022 22:14:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Frostrune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Frostrune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uithoudingsvermogen vergroten hack ▞▞▞
▞▞▞ The Frostrune 2022 version ▞▞▞
The Frostrune სათავგადასავლო ygr
Hel mooi spel heb er echt van genoten van de zang en nog wel echt een aanrader zou dat er meer van dit soort spellen waren.
The Frostrune ایڈونچر gvmu
Uitstekende artstyle maar erg generiek en ongeïnspireerd puzzelontwerp. Het bereikt geen van de hoogten van het Sierra-tijdperk van avonturengames, en werkt ook niet zo effectief als een avonturenspel in Myst-stijl. Er is hier een interessant achtergrondverhaal, maar het grootste deel van de gameplay is beperkt tot hier tikken, dit item vinden en dat mechanisme manipuleren. Het hintsysteem werkt ook niet goed, en de onhandige menu's helpen ook niet. Alleen voor avontuurverslaafden in Myst-stijl. Extra punten voor gratis zijn en geen advertenties.
Zou het 5 * geven, maar ik geef geen sterren aan een game zonder exit / stop-functie. Afgezien van die ene grote fout, geweldig spel, vooral voor een gratis spel.
Niet geopend na installatie!?
The Frostrune Aventure inz
De game zelf is briljant - prachtig geanimeerd, doordacht ingedeeld en gebaseerd op een fascinerende mythologie die maar weinig mensen kennen. Ik kan helaas maar drie sterren geven, omdat het spel om de paar minuten crashte terwijl ik aan het spelen was. Soms was ik maar een paar seconden in het spel, het crashte voordat het zelfs maar werd gelanceerd. Het bevroor ook verschillende keren, wat ik omzeilde door terug te gaan naar het hoofdmenu en op "Doorgaan" te drukken. Leuk spel, moet serieus gerepareerd worden. Als het niet constant crashte, zou het absoluut een vijfsterren-app zijn. Nu moet ik meer van dit soort gaan zoeken!
The Frostrune Petualangan exxz
Zou vijf sterren beoordelen als ik niet gedwongen was om naar enkele minuten dialoog te luisteren die gewoon als wartaal klinkt. De tekst is aanwezig en VEEL sneller te lezen dan de mensen nodig hebben om te "spreken". Waarom laten we niet gewoon in ons eigen tempo lezen en dan klikken als we klaar zijn?
Super bedankt
Het spel laadde niet toen ik het de toegang tot alle persoonlijke foto's en bestanden op mijn apparaat ontzegde! Wekt onmiddellijk argwaan wanneer een game erop staat toegang te krijgen tot mijn persoonlijke bestanden voordat het wordt afgespeeld. Ik zou mensen aanraden deze te vermijden.
Deze game ziet eruit alsof hij potentie heeft. Helaas crasht de game binnen een minuut na het spelen als je locatietoestemming weigert. Er zijn talloze andere gebruikers met dezelfde problemen, maar de ontwikkelaars weigeren dit te erkennen.
Fantastisch point-and-click-type avonturenspel! Om te denken dat dit gratis is en helemaal geen advertenties en het algemene spel in de Play Store wil gewoon geld verdienen en zoveel mogelijk advertenties proppen. Dit is hoe je een fanbase begint te maken en ervoor zorgt dat mensen terugkomen voor meer. Ik had er graag 10 dollar voor betaald. Sneeuwkanonspellen, ga door met je geweldige werk!
Het was soms een uitdaging om niet te weten waar de geestdieren heen gingen, omdat hun afdrukken niet in elk frame zaten. Het was soms ook een beetje moeilijk om de geesten van de krijgers te vinden omdat ze verspreid waren. Sommige dingen waren niet duidelijk over wat je moest doen, tenzij je hints gebruikte. Ondanks die kleine verschillen vond ik dit echter een zeer vermakelijk spel. Het was kort en krachtig. Het handhaafde de overlevering wonderwel en een deel daarvan werd geholpen door de Noorse taal.
Leuk, maar kort. Het is een kwestie van zitten en verslaan in een soort spel van één nacht. Ik had de hints nodig, een paar keer waren ze zelfs niet genoeg, maar het is me eindelijk gelukt! 😊 Mooie kunst, uniek idee, vond de geluiden leuk (die ik meestal demp in alle games, maar niet kon vinden hoe). Hoe ze dit spel meerdere hoofdstukken kunnen geven.
Echt een mooie game, het enige nadeel is dat het moeilijk is op een smartphone met kleine graphics.
App door, Super Jungle World. Inhoudelijke beoordeling, iedereen. App geüpdatet, 03-18-2017. Apk-versie, 1.0. Categorie, Avontuur. Grootte van App-apk, n/a.
Ik ben gefrustreerd dat de app constant sluit en het is heel willekeurig. Als je hier iets aan kunt doen, dan ben ik heel blij!
Niet het beste spel. Meer gecrasht dan welke game dan ook die ik heb gespeeld. Kort spel/verhaal. Mensen die enthousiast zijn over graphics, maar ik heb vergelijkbare graphics gezien in betere games dan deze.
Ik wou dat ik er doorheen kon spelen, maar het blijft crashen in het spel na ongeveer 5-30 seconden. Varieert, maar het is vervelend om het elke 5-30 seconden constant te moeten herladen. Ik wil er ook heel graag mee spelen. Zo jammer!
Apps browsen - Games: Avontuur ... "The Frostrune is everything a classic point-and-click puzzler should be, and there's really not much else to be said.
Dit concept is geweldig, de graphics zijn prachtig. Het sluit bijna elke minuut, waardoor het spel frustrerend en eigenlijk onspeelbaar wordt. Ook nogal glitchy als het niet na een minuut sluit (en daarna prompt sluit). Ik zou geld betalen voor een spel als dit als het ononderbroken speeltijd betekende.
goed gemaakt, maar geen fan van de mechanica of hoe open het is?
Dit is veel te traag en de locaties zijn gemakkelijk te vergeten. Vroeg of laat vergeet je gewoon waar het specifieke huis was en door de langzame beweging vreet het je zenuwen weg. Ik vind het leuk dat het gebaseerd is op de Noorse mythologie, maar dat is ook alles. Een snelle kaart zou een geweldig welkom zijn, zodat ik gewoon op een locatie kan klikken en daar kan vervormen. Geweldig in het algemeen, maar gewoon te traag voor mij.
Apps mogen uw locatie niet weten, of toegang hebben tot uw bestanden, foto's, enz. Zoals vele anderen al zeiden, is het niet nodig om het spel te spelen. Het was Uninstaller net zo snel als het was geïnstalleerd, omdat ik het volkomen belachelijk vind.
Waarschijnlijk het beste gratis avonturenspel ooit. De wereld is zo meeslepend, met graphics en voice-overs die gewoon ongelooflijk zijn.
Had het leuk gevonden, maar veroorzaakte altijd laadproblemen. Meerdere keren werd het geladen met een willekeurige taal geselecteerd.
Was leuk tot een glitch raakte waar het onmiddellijk crashte bij het voortzetten van het spel 😕
The Frostrune op Steam
Waarschijnlijk het beste gratis puzzelavontuurspel dat er is!
Sky Raptor: Space Shooter Arkadspel vczk
Het enige wat het doet is het logo op het scherm printen. Er gebeurt verder niets als je de app opent.
Onwerkelijk mooi spel
Een beetje moeilijk maar geweldig verhaal als je het verhaal eenmaal begrijpt en voltooit
The Frostrune Приключенски smcq
fantastisch
Het spel is absoluut mooi en interessant, maar het blijft crashen op mijn telefoon. REGEL DIT ALSJEBLIEFT!
... Mijn Sprookjesavontuur met Hans Christian Andersen ... The Eyes of Ara · The Frostrune · The Game That Takes Place on a Cruise Ship · The Five Cores
Twee keer gedownload, spel gaat niet open.
Prachtig spel, op een gure dag heerlijk om uit te spelen!
Dit was een leuk, beknopt puzzelspel. Het was genoeg spel om leuk te zijn, maar het sleepte niet onnodig voort. Het was nooit bizar moeilijk, maar als ik geen puzzels kon bedenken, was het hintsysteem nuttig en niet bestraffend of kostend. De quasi-Noorse mythologische achtergrond was leuk en uniek. Het was een eenvoudig, mooi spel dat leuk was om te spelen. Ik wil meer van dit ontwikkelteam zien.
Geen bijles. Ingewikkelde tips. Kon de 3e stap vanaf het begin van het spel niet doorlopen. Installatie ongedaan maken.
The Frostrune Eventyr jlsa
Fantastisch spel en helemaal gratis! Geen advertenties, geen aankopen, gewoon gratis!! Graphics waren erg mooi. Hints zijn er in overvloed en gratis, maar soms zijn ze een beetje te nuttig, in plaats van een beetje vaag te zijn en je aan het denken te zetten, zal het letterlijk zeggen: "Ga naar het huis van deze persoon en doe de volgende dingen om... "De puzzels waren niet al te moeilijk, en sommige waren ronduit eenvoudig, maar een paar waren uitdagend.
Dit spel is een heel, heel eenvoudig point-and-click-spel. De Viking-mythologie is netjes, maar de gameplay wordt snel saai.
Ik moet een ander spel spelen dan alle anderen. Graphics zijn plat en blah. Het spel is traag en saai. En het crashte om het andere scherm en de enige manier om het spel te verlaten was het geforceerd sluiten van de pagina. Het is niet voor mij.
Vervelend moeilijk maar een goede game gewoon frustrerend
Lees de meningen van gebruikers over The Frostrune uitgegeven door Snow Cannon Games.
Echt een goede game, erg boeiend en onderhoudend. Het zou leuk zijn als er een kaart beschikbaar was als plaatsen verschenen om het navigeren naar locaties te vergemakkelijken. Ik ben echter niet in staat om het stadium van het gloeiende paard te passeren, omdat ik het paard niet in zienervisie kan selecteren en dus niet het amulet kan pakken en naar het volgende punt kan gaan. Als dit kan worden gecontroleerd, alstublieft? Over het geheel genomen is de game echter ongelooflijk
zo mooi, maar om wat voor reden dan ook een keer in het Noors geladen, en ik heb per ongeluk mijn voortgang verwijderd terwijl ik probeerde terug te gaan naar het Engels! het is meer dan een jaar geleden en ik heb mezelf er niet toe kunnen brengen om opnieuw te beginnen.
Ang hirap idownload itong apss na ito kahit ang lakas ng signal
Dit verdomde ding komt niet eens voorbij het symbool. Ik kan dit spel niet eens spelen omdat dat symbool niet zal verdwijnen. Wat moet ik in godsnaam doen? Ernstig. Het lijkt erop dat je een ENORME bug hebt gemist.