(iOS) Crazy Kitchen: Cooking Game koder generator penger
Feb 7, 2022 22:32:15 GMT
Post by beugreennedisna on Feb 7, 2022 22:32:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator penger ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Kitchen: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Moro til nivå 33. De gjør det bokstavelig talt umulig å vinne på noen nivåer ved å ikke gi deg nok kunder. Det var litt lyssky og pengesulten etter min personlige mening.
Selve spillet er morsomt og utfordrende, men de har alvorlige problemer med annonser. Nylig kan jeg ikke lukke eller hoppe over dem i det hele tatt, de spiller bare alt de har og gir ikke "lukk"-knappen for å avslutte dem, så jeg må starte spillet på nytt hver gang.
Bra spill med for mange annonser. Å se annonser for ekstra juveler er tolerabelt, men annonser etter å ha fullført enkelte scenarier er for mye å svelge.
I det nye ordet beveger ikke nivå 6 seg. Det skal være et kombinasjonsnivå. Men den beveger seg ikke i det hele tatt. Kan du i det minste forklare den delen for meg?
For mange annonser, det forstyrrer flyten i spillet.
Det kan være morsomt, men det spiller automatisk av annonser uten grunn til tilfeldige tidspunkter (det er mange annonser for doble belønninger osv.) og selv om du skal spille av nivåer, hver gang du fullfører et nivå, kommer du tilbake til det høyeste nivået så det gjør det veldig irriterende å prøve å fullføre alle nivåer med tre stjerner. Bokstavelig talt nøyaktig samme gameplay som andre spill, men mer irriterende
Det er et fint spill, men gjør at du må kjøpe edelstener for å gå videre til neste nivå. Jeg hater når de kortslutter folk på et nivå slik at du må bruke edelstener eller kjøpe 3 ekstra personer. Jeg vet at andre spill gjør dette, men dette spillet gjør det for ofte.
Elsker dette spillet, fullførte hele veien med å laste ned den tyske restauranten, men det lar meg ikke. Den sier at internettserveren kan være nede. Internett-tilkoblingen min er god. Utviklere vennligst hjelp. 🙏
Dette spillet har et godt system for å tjene poeng og erobre nivåer. Det gjør det ikke så vanskelig at man ikke kan avansere. Men mange annonser som tar bort fra spillet
Dette er et av mine favoritt matlagingsspill. Jeg har bare ett problem. Når du spiller et nivå og du går tom for tid, kommer boksen for å bruke diamanter opp så raskt. Jeg har utilsiktet brukt hundrevis av diamanter fordi jeg fortsatt klikker. Jeg tror det bør være et bekreftelsesalternativ for å bruke diamanter på slutten av nivåene. Annet enn det. Elsker spillet.
Det VAR bra, men så oppdaterte jeg og nå vil ikke nivåene lastes i det hele tatt, og alle restaurantene jeg hadde lastet ned hv for å bli lastet ned igjen, men hver gang jeg prøver står det mislyktes sjekk internettforbindelsen, men det er ingenting galt med tilkoblingen fordi Som du kan se, gir jeg dette spillet en vurdering, og du trenger internett for å gjøre det. Ikke fornøyd, kom opp til nivå 80 og hadde bare fire flere nivåer til 3 stjerner.
Underholdende spilling, men trenger mange reparasjoner. Spillet begynner å henge midt på et nivå nå og da. De tilfeldige annonse-popup-vinduene er irriterende, du blir ikke advart og trykker ofte på dem ved et uhell, og du må vente til Google Play-siden lastes bare for å gå tilbake til avspillingen. Jeg hadde spilt helt fint til nå, men plutselig blir den første lasteskjermen blå og jeg kan ikke spille lenger
Morsomt spill, blir frustrerende fordi de gjør noen av nivåene for vanskelige å slå. Jeg er ingen storspiller, jeg var bare på utkikk etter et morsomt spill å spille mens jeg har permisjon fra jobb. Kanskje en vanskelighetsgrad kan være gunstig.
Utfordrende og hyggelig. Alle penger går til null når et land er ferdig. Jeg ville gitt det en 5 hvis pengene ble konvertert som i det virkelige liv
Lytt til tilbakemeldingene dine folkens, det er en rip off, du tar penger fra folk, jeg har brukt mye på å passere nivåer og kjøpe edelstener, dette spillet er helt klart en svindel med penger!!! Sett deg fast på nivåer etter å ha betalt for edelstener, så mange kommentarer, men du bare ignorerer og gir alle samme respons!!!! Vær så snill, ikke nedlatende med dine patetiske unnskyldninger, (jeg lurer på hva du sier) å la meg gjette
Sea Monster City- Cidade do monstro do mar RPG bzc
Det startet veldig bra, men på det fjerde nivået mistet jeg det nivået fordi jeg ikke kunne gi kundene mine biff med tomatgarnityr. Utviklere er ikke hva de pleide å være... Det ser ut til at de ikke prøvde å spille det selv før det ble utgitt. Jeg har nettopp kjøpt en av Python-bøkene relatert til å lage spill...Det ser ut til at jeg skal se om jeg kan gjøre et bedre spill for pps og for meg selv. Godt konsept men så ga deg to stjerner.
Det er et morsomt spill, men det er dessverre umulig å komme forbi et visst punkt uten å betale. Jeg er på Frankrike-nivåene, og det er bokstavelig talt umulig å bestå kombinasjonsnivåene uten å betale. Utviklerne sier stadig at alle nivåer er mulige, men det er ikke sant. Jeg er glad for å slippe litt endring på et godt spill nå og da, men ikke hvis nivåene er umulige uten. Spill gjennom den første verdenen og gå deretter til et annet spill.
Spillet er morsomt og du må være rask med bestillingene. Steketiden på smultringer og vafler går fort, men kundens utseende er raskere enn du klarer... Jeg tror tiden som gis må justeres. Jeg kom opp til nivå 63 og hver gang jeg prøvde å komme meg forbi skulle det ikke være det. Hvordan kan du forvente at spilleren skal tjene 2500 ordre på 50 eller 60 sekunder, det er helt umulig. Endre tidsbegrensningen. Jeg ender opp med å fjerne spillet fra telefonen min. Og slipp vurderingen til 3...
spillet er morsomt og utfordrende. flere nivåer ville vært fint ettersom jeg har fullført dem alle
Utgir seg for å være gratis å spille, men det er faktisk lønn for å vinne. For eksempel er det nivåer hvor du må ha x fornøyde kunder, men det totale antallet kunder som kommer inn er mindre enn x og du må betale for å få flere. Vil ikke øke vurderingen med mindre alle nivåer kan krysses uten å betale.
Jeg liker dette spillet veldig godt. Mange av mine søskenbarn og tanter spiller også dette spillet. Noen ganger er det vanskelig å passere noen av nivåene.
Det var veldig gøy helt til du kommer rundt nivå 40. Du må begynne å betale for å spille og bestå nivåene. Jeg hadde ikke noe imot i begynnelsen fordi spillet var så vanedannende, men så ble det for dyrt på grunn av alle edelstenene du trenger bare for å klare hvert nivå. Jeg brukte $18 bare for å bestå 1 nivå. Jeg kom meg til nivå 110, men jeg har ikke råd til å spille dette spillet lenger, men det var gøy mens det varte, men dessverre har grådigheten tatt overhånd. Kanskje gratis boosts for hvert nivå vi passerer kan hjelpe.
Jeg likte spillet, men jeg hater å vente i 30 minutter. for å fylle på hjertet begynte jeg å kjede meg 🙁
For mange annonser. Og de vil at du skal betale for å bli kvitt dem heller avinstallere. Hvis du kan få bestått annonsene, er det hyggelig
Veldig gøy når det ikke er noe annet å gjøre, kanskje det er bra å gjøre noen nivåer mer mulig å bestå
Dette spillet tvinger deg til å bruke penger for å vinne det. Jeg sitter fast på ett nivå, jeg kan ikke få nøkkelen jeg har brukt både av bonusen for å se videoene og 100 diamanter for å legge til tre kunder til og har fortsatt ikke fått til det. Dette er med å få ut hver ordre raskt og riktig. Jeg er på det punktet hvor jeg ikke kan slå dette nivået og jeg kommer til å slette dette spillet, ikke spill det, det er bare skjerpende.
i mine all cooking nedlastingsspill, er dette spillet det eneste jeg gir 5 stjerner.. spillet er veldig vanedannende,. du trenger bare ekstrajobber og se video legge til for å få penger og diamanter.. takk, 100 prosent hyggelig.😚😘😘
Dette er en veldig ærlig anmeldelse. Så snart du får høyere nivå, må du kjøpe med pengene dine for at du skal nå neste nivå, ellers vil du bli sittende fast på det nivået hvis du ikke gjør det. Det er et nei for meg. Avinstallert. Men det er et fantastisk og morsomt spill. Nedgangen er at du må bruke pengene dine for å være på neste nivå. Jeg håper dette appspillet gjør det som et helt gratis spill, slik at vi kan nyte det like mye som du liker å lage dette spillet. Jeg hadde det gøy å spille det på bare et lite tidsrom.
Crazy Kitchen: Cooking Game Аркади zmp
Dette er favorittmatlagingsspillet mitt, men det er tider når annonsene forårsaker en feil og får den til å lukkes og åpnes igjen. Jeg har mistet flere uendelig-boostere på grunn av dette, vær så snill å fikse!
Spillet er morsomt. Definitivt en tidsmorder. Selv om det virker som det tar litt lengre tid å laste inn selve spillet.
Crazy Kitchen: Cooking Game Arcade pnfn
Når du kommer til Frankrike nivå 6, er det UMULIG å slå disse kombinasjonsnivåene uten diamanter, og det er umulig å få 200 diamanter for å senke nedtellingen, uten å bruke ekte penger til å kjøpe diamanter, med mindre du vil vente 6 måneder på å få 200 diamanter. Det var et så morsomt spill frem til nå. Jeg hater når programmerere blir grådige. Nå må jeg AVINSTALLERE.
Spillet vil med vilje at du skal bli beseiret, slik at du kan kjøpe edelstener eller øke. Jeg fant ut at på noen få nivåer jeg spilte, spesielt der det er tidsbegrensninger, vil kunden gå så sakte at tiden allerede er ute. Det var IKKE engang mange kunder til å begynne med! Edit: så kan du fortelle meg triksene for å få kunden til å komme raskere? Fordi jeg har spilt noen ganger uten boost, og problemet mitt er alltid at jeg må vente på at kunden skal gi ordre og plutselig er tiden ute.
Alt for mange annonser, noen av dem uten mulighet til å hoppe over. Spillet krever stadig betalte oppgraderinger uten å kunne gå videre til neste nivå. Avinstallert.
Selv om spillet i seg selv er utfordrende og morsomt i begynnelsen, blir det mer frustrerende jo lenger du går videre, da selv når du har maksert alle oppgraderingene dine, kan du fortsatt ikke være i nærheten av å slå nivået uten å bruke dine egne penger til å kjøpe assists . Mange andre har kommentert det samme problemet, men utviklerne nekter fortsatt å gjøre noe med det. Virkelig skuffende siden spillet i seg selv har mye potensial. Kommer til å avinstallere.
Det er et flott spill. Du får edelstener ganske enkelt i motsetning til andre spill som tar så lang tid og alt, men så henger det litt i mellom og tar også litt tid å laste ellers ville jeg gitt det 5
Hva er galt med dette spillet? Hvorfor fryser det? Jeg måtte trykke flere ganger for å få maten servert, men det mislyktes. Rett opp dette, dette er veldig irriterende.
Crazy Kitchen: Cooking Game Trò chơi điện tử wkca